1
Inbrengen van kleding.

Check de kleding goed op de staat en netheid van de kleding. Kleding met vlekjes, gaatjes andere beschadigingen kan Kootje niet innemen en verkopen. Daarnaast dient de kleding in het modebeeld van nu te passen. We liften bij Kootje mee op de seizoenen van de reguliere kledingbranche. Dit betekent dat we vanaf maart al klaar zijn om voorjaars en zomerkleding in te kunnen nemen. Na de zomervakantie in augustus/september begint het herfst en winterseizoen al weer. Voeg bij het inbrengen altijd een invulformulier bij. Kleding dient in een bigshopper of kleiner te worden ingeleverd. Vuilniszakken, kratten, dozen etc. worden niet aangenomen.

2
Inboeken en inhangen van de kleding in de winkel.

Alle klanten die kleding bij Kootje inbrengen, krijgen in mijn speciale systeem een klantenkaart. De kleding wordt door mij 1 voor 1 gecheckt en geprijsd en in de winkel gehangen. Je ontvangt na het inboeken van mij een inname bon met daarop precies alles wat is ingenomen en de prijs die je als klant ontvangt als het item is verkocht (40% van de verkoopprijs). Mocht er kleding tussen zitten die ik niet kan inboeken, zal dit naar een lokaal goed doel gaan. Het komt dus altijd goed terecht.

3
Verkochte en niet verkochte kleding.

Kleding welke aan het einde van het seizoen niet is verkocht, zal naar een lokaal goed doel gaan. Tevens zal aan het einde van ieder seizoen een sale plaats vinden, om alsnog de kleding te kunnen verkopen, maar dan voor een lager bedrag. Iedere maand krijgt u als inbrengende klant een update per mail met daarin alle verkochte artikelen. Het is aan u wat u wenst te doen met het opgebouwde verkoopsaldo (mijn voorkeur gaat uit naar uitbetalen op bank, maar verrekenen of cash mag ook)